2016. április 17., vasárnap

Találkozások

Aznap este Jihoon elvitt a Pledis dormba, hogy bemutasson a fiúknak.
- Milyen utad volt? – kérdezte Jihoon miközben elkezdtünk sétálni.
- Jó, csak hosszú. Életemben nem utaztam ennyit egyszerre.
- Én már párszor tettem meg hosszú utakat.
- Tudom – szóltam el magam.
- Dongjun?
- Igen. Sajnálom.
- Semmi baj. Már úgy is el akartam mondani neked.
- Azt hittem azért nem mondtad el, mert nem bízol bennem.
- Bízok benned, csak mire eljutottam oda, hogy elmondom, már utaznom kellett – fogta meg a kezem.
- Meg nem akartad, hogy még egy rohamot kapjak, igaz?
- Pontosan. Féltelek, mert szeretlek.
- Én is téged.
Már a távolban láttam a Pledis feliratot.
- Nem a dormba megyünk?
- Nem, mert felhívott Seungcheol, hogy még nem végeztek. Csak mikor mondtam neked, nem tudtam róla.
- Aha. Ugye nem tudják, hogy én is megyek?
- Nem. Meglepetés leszel.
- Vicces lesz. Bár már vártam erre a pillanatra.
Bementünk az épületbe. Mindenki kíváncsian nézett felém. Az After School lányok megállítottak minket.
- Ők itt.. – kezdte el mondani a mondatot Jihoon.
- Az After School – mosolyogtam.
- Igen. Ki a kedvenced?
- Raina és Nana.
- Raina és Nana csinálnátok egy közös képet EunSooval?
- Persze. Ő a barátnőd igaz? Nagyon szép – mondta Raina.
- Így igaz, nagyon szép – folytatta Nana.
Beálltak mellém, majd Jihoon csinált egy képet.
- Gyertek, csináljunk egy közöset is – kérte a többieket Nana.
Ezután az összes After School tag is körém gyűlt. Megöleltek és elérhetőséget cseréltünk.
- Annyeong! – mondták a lányok.
- Annyeong! – mondtuk mi is.
Folytattuk utunkat az épületben a Seventeenhez. Menet közben Jihoon végig kézen fogva sétált velem. A terem folyosóján egy középkorú férfi állt velünk szemben.
- Annyeonghaseyo SungSoo – hajolt meg Jihoon, így én is meghajoltam.
- Annyeong Jihoon. Ő ki? – kérdezte.
- Ő EunSoo. Eljött most unokatesómmal meglátogatni, mert hallották mi történt.
- Üdvözlöm EunSoo, én vagyok a Pledis CEO-ja Han SungSoo. Remélem hamar sikerülni fog az álmod.
- Jó estét! Örülök a találkozásnak. Én is nagyon remélem.
Egyik ajtón egy fiatal srác lépett ki majd, amikor meglátott meghátrált és visszament.
- Érezd jól magad Szöulban – mondta és útjára ment.
Jihoon már bement a terembe. Félősen benyitottam. A 12 fiú egy sorba elém állt.
- Szia EunSoo! – köszöntöttek.
- Sziasztok – köszöntem én is.
A fiúk egymás mögé sorakoztak, majd egymás után bemutatkoztak.
- Seungcheol vagyok, a leendő csapatunk leadere.
- Én Seokmin vagyok. Örülök a találkozásnak.
- Soonyoung vagyok. Örvendek – pacsizott le velem.
- Mingming vagyok, az egyik kínai tag – mosolygott.
- Lee Chan vagyok, remélem fogunk majd együtt táncolni.
- Samuel vagyok, a legfiatalabb tag a csapatban.
- Seungkwan vagyok, aki a mókáért felelős.
- Wonwoo vagyok, remélem, jól kijövünk majd – ölelt át.
- Mingyu vagyok. Örülök, hogy végre emberi nagyságban láthatlak – kacsintott.
- Hansol vagyok az egyik amerikai tag. Jó itt látni téged.
- Junhui vagyok, eddig színész voltam, de a másik álmomat is teljesíteni akarom.
Elég bizarr volt 1-2 bemutatkozás, de nem bántam meg, hogy eljöttem hozzájuk is.
- Nagyon aranyosak vagytok, remélem nem lesz sokáig tartó tranee időszakotok.
- Mi is ebben bízunk – mondta Wonwoo.
- Mit szólnátok egy közös táncoláshoz? – kérdezte Seungcheol.
- Legyen, de valami pörgős számot tegyetek be – mondta Jihoon.
Seungkwan elindított egy pörgős számot a fiúk már táncoltak is.
- EunSoo! EunSoo! EunSoo! – kántálták.
Én is el kezdtem táncolni a zene ütemére. A fiúk csal ámultak. Jihoon pedig tartotta velem a lépést. Ő úgy is ismeri milyen vagyok a zene hatására. Felszabadulok és mindent kizárok magam körül.
- Whoa! Nagyon ügyes vagy – mondta Soonyoung.
- Köszi. Sokat szoktam gyakorolni.
- Meghiszem azt. Gondolom feszültség levezetőnek is használod – mondta Seungcheol mosolyogva.
- Néha igen. Bár most inkább a jelentkezésemen van a hangsúly.
- Hova akarsz jelentkezni? – kérdezte Seungkwan.
- LOEN – mosolyogtam.
- Mit fogsz előadni? – kérdezte Mingyu.
- Csak a koreai számot tudom az Hyuna Bubble pop. Tánc és ének is megy. Az angol számot még nem tudom pontosan.
- Eltáncolod és énekled? – kérdezte Samuel.
- Igen, de a kiejtésem még nem a legjobb.
- Semmi baj. Még itt vagy segítünk – mondta Jihoon.
Elindították a számot. Mikrofont nyomtak a kezembe. Elkezdtem énekelni és táncolni. Furcsa volt előttük, de nem voltam parás. Most minden jobban ment, mint otthon valaha. Mikor véget ért, akkor vettem észre, hogy a többieknek leesett az álluk.
- Te csak otthon gyakoroltad? –kérdezte Wonwoo.
- A kiejtésed tök rendbe volt –folytatta Mingyu.
- Igen csak otthon. Az énekem meg talán azért ilyen jó, mert énekkaros voltam.
- Ügyes vagy noona – ugrott a nyakamba Jihoon.
Az ajtón belépett Raina, Nana és Lizzy.
- EunSoo el tudnál jönni velünk egy kicsit? – kérdezte Raina?
- El, gondolom – mormogtam magam alatt.
- Menj nyugodtam, majd hívlak, hogy merre vagy – mondta Jihhon.
A lányokkal karöltve mentem egy másik próbaterembe.
- Lesz egy meghallgatás a LOEN-nél jövő hétvégén. Az a célunk, hogy bejuttassunk oda. Szeretnénk neked segíteni, ha neked nem megterhelő. Mi jobban tudjuk, milyen a csajos idolok világa –mondta Lizzy.
- Benne vagyok, de azért szeretnék Jihoon mellett is lenni – mosolyogtam.
- Mondtam, hogy ilyen választ fog adni – nevetett Raina.
- Erre mi is gondoltunk, bár kérdéses, hogy a CEO mit fog gondolni erről – szólt Nana.
- A CEO nagyon támogat engem – válaszoltam.
- Nem a miénkre gondoltam, hanem a LOEN-éra. Kapcsolatba vagy és kezdő gyakornok létére. De remélem, nem ellenzi majd.
- Bízzunk a legjobbakban.
- Majd ha felvettek, akkor aggódjunk ilyeneket – mondta Lizzy.
Elkezdtük a próbát. Előbb csak eltáncoltam a koreográfiát. Helyenként belejavítottak és nőiesebb mozgást hoztak ki belőlem. Ezután elengedtek, de holnap délután egyre vissza kellett jöjjek. Visszamentem a terembe, mert Jihoon nem hívott, de ott nem találtam meg őket. Lementem a földszintre, de ott sem voltak. Így én hívtam fel őt.
- Szia! Merre vagytok?
- A dormba, te?
- Pledis épület földszint. Értem jössz?
- Te nem a hotelben alszol?
- De, viszont szerinted, hogy találok oda?
- Jó bocsi elfelejtettem. Fél óra és ott vagyok.
Kimentem az épület elé. Nem voltam túl melegen öltözve a várakozáshoz. Egy ismeretlen srác ült le mellém. A kabátját rám terítette.
- Gyakornok vagy? – kezdte a beszélgetést.
- Még nem, de az akarok lenni – mosolyogtam.
- A Pledisnél?
- Nem. Itt csak egy ismerősömet várom. A LOEN-nél szeretnék az lenni.
- Én ott vagyok gyakornok. Song Kyungil – mutatkozott be.
- EunSoo. És milyen ott lenni? Nehéz bekerülni? – fakadtam ki.
- Én imádom. Elárulok egy titkot. Én tavasszal idol leszek. Remélem szeretni fogod a számainkat. Nem olyan nehéz bekerülni, mint a legjobb 3 céghez, de kell tehetség. Várjunk. Te leszel az, aki miatt összehoztak egy személyes meghallgatást?
- Szerintem igen, de ez így bejárta a LOEN-t?
- Igen. Furcsa, hogy egy személy miatt ezt meglépik.
- Én is furcsálltam a dolgot mikor mondták nekem.
- Ha gondolod, segítek a felkészülésben. Nálam van táncterem. Ez a számom – adott át egy cetlit.
A távolban megpillantottam Jihoon-t, aki futni kezdett mikor meglátta van mellettem valaki.
- Gyere EunSoo mennünk kell – húzott magával.
- Szia Kyungil. Köszönöm a kabátodat.
- Szia! Remélem, látlak még.
Jihoon végre elengedte a kezem.
- Ő ki volt?
- Song Kyungil. LOEN gyakornok.
- És miért beszéltél vele?
- Bocsánat, hogy nem küldtem el melegebb éghajlatra. De jól esett a társasága és a kabátja.
- Ne haragudj, csak féltékeny lettem.
- Mire föl? Szeretlek, de te nem bízol meg bennem?
- Semmit se tudok még a szerelemről. Fontos vagy nekem.
- Te is nekem – öleltem meg.

Együtt sétáltunk a hotelig, ahol megszálltam. Búcsút vettünk egymástól, majd a saját utunkon mentünk tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése